Страница 1 от 1

Стойността на няколко машинално сглобени думички

МнениеПубликувано на: Сря Юли 18, 2018 7:37 pm
от Hominem
Привет, колеги,

Моето внимание тези часове заема един гениален фрагмент от текст, който се счита за официален и би следвало (ще кажат мнозина) да стои над всички ни, като ореол за храброст. Е, за мое недоумение думи като "Адвокатът или адвокатът от Европейския съюз не може да рекламира своята дейност и да използва средства за привличане на клиенти, несъвместими с разпоредбите на този закон и с правилата на адвокатската етика." се четат в закона за адвокатурата в гл. 9 чл. 42 ал. 1.

Смятате ли, че едни професионалисти са по-годни за реклама на дейността си от други професионалисти? Защо един артист или търговец ще има шанс да стане популярен, а един адвокат не? Чудя се кой свръхчовек е измислил тази неземна умнотия и има ли разум, който смята, че рекламата е от огромно значение за развитието и доходността на човека?

Как смятате, колеги? Бихте ли желали да променим тази несправедливост (?)

Re: Стойността на няколко машинално сглобени думички

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 01, 2018 11:02 am
от atanassoff
Напълно съм съгласен с мнението Ви!

Лично на мен никога не ми е било ясно предназначението на това ограничение. За съжаление в последните 10-20 години, много счетоводни, "консултантски" и др. стопански организации, които не са засегнати от него, започнаха да изземват чисто юридическа работа като писане на договори, правни консултации, изповядване на сделки и др. Рискът от некачествения договор, правен съвет или порочната сделка разбира се е почти изцяло прехвърлен на клиента.

Доколкото ми е известно в момента редица адвокати рекламират основно online - чрез Google Adwrods и Facebook. Друга форма на позволена и добра реклама е писането на статии по правни теми. В lex.bg, доколкото разбирам се опитват да разработят "демократизирана" платформа за публикации.